20. Sklep się pomylił i dostałam złe zamówienie
Dostałem nie to co zamawiałem!
Szanowni Państwo, wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i pomyłki się zdarzają. Ale w tym wypadku, nie ponoszą Państwo żadnych kosztów za odesłanie nam pomylonego przedmiotu. Co robić? Nasze propozycje rozwiązania tego problemu:
1. Przedmiot wraz z dowodem zakupu i pismem reklamacyjnym mogą Państwo do nas odesłać, paczką czy listem poleconym - wymienimy przedmiot, zwracając Państwu koszty poniesione za odesłanie do nas przedmiotu i wyślemy na swój koszt.
2. Przedmiot wraz z dowodem zakupu i pismem reklamacyjnym, aby nie musieli Państwo nigdzie chodzić, odbierzemy od Państwa za pośrednictwem naszego kuriera - w tym wypadku należy wydrukować listy przewozowe, które Państwu wysyłamy na maila.
Dowód zakupu otrzymają Państwo z powrotem, niezależnie od tego czy będziemy w stanie wymienić produkt na właściwy, czy będziemy musieli zwrócić koszty w przypadku braku towaru na stanie, a zakupili Państwo jeszcze inne przedmioty.
To są nasze propozycje ułatwienia Państwu postępowania reklamacyjnego.
W obydwu przypadkach nie ponoszą Państwo żadnych kosztów. W pierwszym przypadku koszty zwracamy, a wysyłka jest zawsze na nasz koszt. Mamy nadzieję, że będą Państwo dla nas wyrozumiali.
Serdecznie pozdrawiamy!