6. Chciałbym reklamować zakupiony przedmiot co mam robić?

Przede wszystkim skontaktować się z nami.
Do reklamacji potrzebny jest dowód zakupu abyśmy mieli pewność, że zakupili Państwo produkt u nas.
Szczegółowe informacje i instrukcję postępowania znajdą Państwo TUTAJ

Zarówno rzecz zakupiona w zwykłym sklepie, jak i sklepie internetowym może okazać się wadliwa.

Konsument, który zawarł umowę przez Internet, może korzystać z prawa do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową. Podstawę stanowi tu ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141 poz. 1176 z późn. zm.).

Reklamację należy składać w terminie do 2 miesięcy od dnia wykrycia niezgodności towaru z umową, a niedotrzymanie tego terminu oznacza utratę uprawnień.

Konsument dochodząc roszczeń reklamacyjnych ma prawo żądać przede wszystkim nieodpłatnej naprawy lub wymiany towaru na nowy, wolny od wad.

WRÓĆ