9. Wysłałem maila i nie otrzymałem odpowiedzi?

Staramy się odpowiedzieć na wszystkie Państwa zapytania w ciągu 24 h roboczych, w godzinach pracy działu sprzedaży internetowej w dni robocze między godziną 9 a 17, nie licząc sobót, niedziel i świąt.

Jeśli zapytanie było wysłane w piątek po południu (sobotę lub niedzielę), odpowiedzi udzielimy Państwu w najbliższy dzień roboczy tj. w poniedziałek.
Jeśli nie otrzymali Państwo maila z odpowiedzią w ciągu 24 h roboczych, być może wiadomość trafiła do spamu? Prosimy sprawdzić swoją skrzynkę i wiadomość od nas zaznaczyć jako "nie spam" :) Niestety takie przypadki się zdarzają.

Zdarza się również, że przy wpisywaniu swojego maila w formularzu następuje jakaś literówka i wiadomość do Państwa nie trafi. Prosimy o uważne wpisywanie swoich adresów e-mail w formularzu kontaktowym.

WRÓĆ