Ferro-Met Jesionowscy Sp. Jawna | ul. Targowa 31 lok 6/7 | REGON: 471335690 | NIP: 725-11-75-249 | KRS: 113342 | Wysyłka od 10,99 zł do automatu ORLEN Paczka  |  Bezpieczne płatności szybkie płatności BLIK

FAQ

 

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

W przypadku produktów dostępnych "od ręki" przewidziany termin realizacji na skompletowanie i spakowanie zamówienia wynosi od 24h do 72h

    • od dnia następnego po złożeniu zamówienia w przypadku przesyłki dla której wybrano "Przelew Tradycyjny" - realizacja następuje z chwilą zaksięgowania płatności.
    • natychmiastowo od zaksięgowania wpłaty Przelewy24/BLIK/PayPal - płatności księgowane są automatycznie

Ponadto należy zwrócić uwagę na Dostępność przy każdym produkcie, w przypadku różnych terminów realizacji, obowiązuje najdłuższy + 72h (wyjątek stanowi produkt na zamówienie specjalne)

2. Ile będzie mnie kosztowała wysyłka kilku przedmiotów (różnych/tych samych)?

Aby to sprawdzić, wystarczy wszystkie przedmioty w potrzebnej ilości dodać do koszyka. Tam automatycznie zostanie wszystko policzone. Do tego celu nie trzeba się rejestrować.

3. Nie ma produktu na którym mi zależy, co mam zrobić (brak/ jest mniej sztuk)?

W takim wypadku prosimy o kontakt z nami na kontakt@ferommet.com.pl, zawsze jest możliwość domówienia.

4. Czy produkty "na specjalne zamówienie" podlegają zwrotowi?

Są to wszystkie produkty zamawiane specjalnie pod Klienta, niedostępne w regularnej sprzedaży, robione także na indywidualne zamówienie klienta i nie podlegają zwrotowi. W tym wypadku prosimy o przemyślane zakupy.
Dotyczy to również dorabiania kluczy do wkładek/kłódek, na podstawie kodu bezpieczeństwa. Prosimy zapoznać się z
prawem odstąpienia od umowy. Zawsze istnieje możliwość weryfikacji produktu przez wykonaniem usługi.

5. Czy mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Towar zakupiony w drodze umowy zawartej na odległość można zwrócić w ciągu 14 dni od jego odebrania. Szczegółowe informacje TUTAJ.

6. Chciałbym reklamować zakupiony przedmiot co mam robić?

Przede wszystkim skontaktować się z nami.
Do reklamacji potrzebny jest dowód zakupu abyśmy mieli pewność, że zakupili Państwo produkt u nas.
Szczegółowe informacje i instrukcję postępowania znajdą Państwo TUTAJ

Zarówno rzecz zakupiona w zwykłym sklepie, jak i sklepie internetowym może okazać się wadliwa.

Konsument, który zawarł umowę przez Internet, może korzystać z prawa do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową. Podstawę stanowi tu ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141 poz. 1176 z późn. zm.).

Reklamację należy składać w terminie do 2 miesięcy od dnia wykrycia niezgodności towaru z umową, a niedotrzymanie tego terminu oznacza utratę uprawnień.

Konsument dochodząc roszczeń reklamacyjnych ma prawo żądać przede wszystkim nieodpłatnej naprawy lub wymiany towaru na nowy, wolny od wad.

7. Chciałbym dokonać zakupu, ale nie wiem jak to zrobić!

Aby dokonać zakupu należy dodać wybrane produkty do koszyka i dalej postępować zgodnie z instrukcją. Najlepiej będzie, gdy się zarejestrujesz - zawsze masz wgląd w status swojego zamówienia.

Skorzystaj z linku: składanie zamówień

W celu rejestracji należy skorzystać z linku REJESTRACJA i postępować zgodnie z instrukcją. Następnie należy aktywować konto klikając na link otrzymany w mailu.

8. Czy mogę żądać zwrotu pieniędzy za reklamowany przedmiot?

Konsument ma prawo w pierwszej kolejności żądać naprawy albo wymiany towaru niezgodnego z umową.

Odstąpienie od umowy i w konsekwencji żądanie zwrotu pieniędzy jest możliwe dopiero, gdy wymiana albo naprawa są niemożliwe.

Większość produktów mamy w stałej sprzedaży ponadto dostawcy oferują naprawę lub wymianę w przypadku niemożności naprawy w ramach gwarancji.

Prawo do odstąpienia od umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:

- towarów (usług) wykraczających poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb;
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
- nie zastosowanie się Konsumenta do wytycznych Producenta, co skutkuje utratą gwarancji na produkt

9. Wysłałem maila i nie otrzymałem odpowiedzi?

Staramy się odpowiedzieć na wszystkie Państwa zapytania w ciągu 24h roboczych, w godzinach pracy działu sprzedaży internetowej w dni robocze między godziną 8 a 16, nie licząc sobót, niedziel i świąt.

Jeśli zapytanie było wysłane w piątek po południu (oraz sobotę lub niedzielę), odpowiedzi udzielimy Państwu w najbliższy dzień roboczy tj. w poniedziałek.
Jeśli nie otrzymali Państwo maila z odpowiedzią w ciągu 24h roboczych, być może wiadomość trafiła do spamu? Prosimy sprawdzić swoją skrzynkę i wiadomość od nas zaznaczyć jako "nie spam" :) Niestety takie przypadki się zdarzają.

Zdarza się również, że przy wpisywaniu swojego maila w formularzu następuje jakaś literówka i wiadomość do Państwa nie trafi. Prosimy o uważne wpisywanie swoich adresów e-mail w formularzu kontaktowym.

10. Nie posiadam konta na ferromet.com.pl, czy mogę dokonać zakupów?

Nawet jeśli nie posiadasz u nas konta, możesz dokonać zakupów bez rejestracji. Warunkiem jest podanie PRAWIDŁOWEGO adresu e-mail oraz POTWIERDZENIE zamówienia poprzez kliknięcie na link w mailu, który do Ciebie przyjdzie po złożeniu zamówienia. Poniżej przedstawiamy zrzut z ekranu. Jednocześnie możesz dokonać rejestracji:

11. Czy otrzymam FV (na firmę, na osobę)?

Składając zamówienie masz możliwość zaznaczenia pola, że chcesz otrzymać fakturę. Poprawne dane do faktury należy wpisać w danych bilingowych. Nie ma znaczenia czy faktura ma być na osobę fizyczną czy na firmę. W przypadku firmy niezbędne jest podanie NIP-u.

12. Co to znaczy "Produkt pod zamówienie"?

Co to oznacza, że przy terminie realizacji zamówienia jest napisane "Pod zamówienie" i podana ilość dni?

Ta wiadomość oznacza, że produkt ten nie jest dostępny na miejscu u nas w sklepie. Jest on zamawiany dla Klienta po złożeniu przez niego zamówienia.
Prosimy pamiętać, iż to, że Państwo pytają się o dany produkt, nie jest dla nas sygnałem, że rzeczywiście chcą Państwo dokonać zakupu. Podstawą do zamówienia produktu jest złożone przez Państwa zamówienie.

13. Co to są dane bilingowe


Przy składaniu zamówień/rejestracji nowego konta, zobowiązani są Państwo do podania danych bilingowych (Dane płatnika) oraz ewentualnie danych do dostawy - jeśli są inne niż bilingowe.

Dane bilingowe ? dane Klienta, w tym jego dane osobowe lub firmy, pozwalające poprawnie wystawić fakturę za za zakupione przedmioty, jeśli Klient zaznaczył opcję:
Chcę otrzymać fakturę VAT

14. Nie zaznaczyłem, że chcę FV - dostałem paragon!

Na wszystkie towary zakupione w naszej firmie wystawiamy dowody zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT należy zaznaczyć pole:

Chcę otrzymać fakturę VAT

i w danych płatnika podać dane do faktury podczas składania zamówienia. W przeciwnym wypadku otrzymają Państwo paragon. Dowód zakupu przesyłamy razem z zamówionym towarem.

Jeżeli jednak Państwo tego nie zrobili i otrzymali paragon, należy, na koszt Kupującego, odesłać paragon jak najszybciej po otrzymaniu towaru oraz podać dane do FV i dane zwrotne.

Paragon należy odesłać na adres:
FERRO-MET Jesionowscy Sp.Jawna
ul. Targowa 31 lok. 6/7
90-043 Łódź

W takim wypadku koszty odesłania FV pokrywa Kupujący lub możesz odebrać FV drogą mailową, zgodnie z obowiązującym standardem przesyłania dokumentów, w formacie PDF.
Koszt odesłania FV drogą pocztową znajdą Państwo tutaj.


Ważna informacja!
Szanowni Państwo, jeśli otrzymali Państwo od nas dowód zakupu w postaci PARAGONU, bez niego nie możemy nic zrobić i nie możemy wystawić Państwu drugiego dowodu zakupu. Prosimy nie działać na swoją niekorzyść i paragon do nas odesłać niezwłocznie.
Okienko do zaznaczenia opcji Chcę otrzymać fakturę VAT  jest naprawdę dobrze widoczne przy składaniu zamówienia. Jeżeli Państwo tego nie zrobili (nawet jeśli podali pełne dane swojej firmy), otrzymują Państwo paragon, ZGODNIE Z TYM, JAK ZŁOŻYLI PAŃSTWO I POTWIERDZILI SWOJE ZAMÓWIENIE. Jeżeli Państwo nie odeślą paragonu, będziemy mieć związane ręce i nie będziemy mogli Państwu pomóc.

15. Podałem złe dane do FV!

W przypadku chęci otrzymania faktury VAT należy zaznaczyć pole:

Chcę otrzymać fakturę VAT

i w danych bilingowych podać dane do faktury podczas składania zamówienia.

Jeżeli podali Państwo jednak nieprawidłowe dane do FV, należy nam jak najszybciej podać prawidłowe dane, abyśmy mogli wystawić korektę.

W takim wypadku koszty odesłania prawidłowej FV pokrywa Kupujący.

Koszt odesłania FV drogą pocztową znajdą Państwo tutaj.Lub możesz odebrać FV drogą mailową, zgodnie z obowiązującym standardem przesyłania dokumentów, w formacie PDF.

16. Zgubiłem, wyrzuciłem FV - potrzebuję DUPLIKAT FV

Jeżeli zaznaczyli Państwo, iż chcą otrzymać FV, została ona wystawiona na 100% i dołączona do przesyłki.
W takim wypadku możemy Państwu wystawić duplikat FV.
Koszty odesłania duplikatu FV pokrywa Kupujący.

Koszt odesłania FV drogą pocztową znajdą Państwo tutaj. Lub możesz odebrać FV drogą mailową, zgodnie z obowiązującym standardem przesyłania dokumentów, w formacie PDF

17. PolCard

 

18. Sklep się pomylił i dostałam złe zamówienie

Dostałem nie to co zamawiałem!
Przykro nam, że otrzymałeś nie to, co zamówiłeś. Zrozumienie i szybka reakcja na takie sytuacje jest dla nas priorytetem. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem.

W tym wypadku, nie ponoszą Państwo żadnych kosztów za odesłanie nam pomylonego przedmiotu. Co robić? Nasze propozycje rozwiązania tego problemu:

1. Przedmiot wraz z dowodem zakupu i pismem reklamacyjnym  mogą Państwo do nas odesłać, przygotujemy dokumenty zwrotne do przesyłki - wymienimy przedmiot, koszty transportu po naszej stronie.

2. Przedmiot wraz z dowodem zakupu i pismem reklamacyjnym, aby nie musieli Państwo nigdzie chodzić, odbierzemy od Państwa za pośrednictwem naszego kuriera - w tym wypadku należy wydrukować listy przewozowe, które Państwu wysyłamy na maila.

Dowód zakupu otrzymają Państwo z powrotem, niezależnie od tego czy będziemy w stanie wymienić produkt na właściwy, czy będziemy musieli zwrócić koszty w przypadku braku towaru na stanie, a zakupili Państwo jeszcze inne przedmioty.

To są nasze propozycje ułatwienia Państwu postępowania reklamacyjnego.

W obydwu przypadkach nie ponoszą Państwo żadnych kosztów. Jeżeli zdecydują się Państwo odesłać samodzielnie towar, w tym przypadku koszty zwracamy, a wysyłka jest zawsze na nasz koszt. Mamy nadzieję, że będą Państwo dla nas wyrozumiali.

Serdecznie pozdrawiamy!

ORLEN paczka FERRO-MET ORLEN paczka FERRO-MET paczkomat InPost FERRO-MET FedEx FERRO-MET ultra szybka dostawa FERRO-MET max do 120 minut Pocztex dostawa do punktu FERRO-MET

Wybierz ORLEN paczka - dostawa już od 10,99zł  -
wejdź na link poniżej i sprawdź dostępność punktów w swojej okolicy.
Od teraz możesz wybrać Automat paczkowy, stację paliw ORLEN czy Kiosk/Salonik RUCH.
Wklej nr z mapki do uwag w zamówieniu i gotowe.
Ciesz się prostotą i niezawodnością dostawy ORLEN paczka.

   

klucz numerowany czestochowa